برند ایمپلنت

قیمت ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت,برند ایمپلنت,ایمپلنت دندانی,ایمپلنت تهران,ایمپلنت

برند ایمپلنت

قیمت ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت,برند ایمپلنت,ایمپلنت دندانی,ایمپلنت تهران,ایمپلنت

ایمپلنت مزایای فراوانی دارد؛ که برخی از آن ها عبارتند از:

ایمپلنت مزایای فراوانی دارد؛ که برخی از آن ها عبارتند از:


  1. کاهش احتمال پوسیدگی دندان های کناری (به علت عدم تراش دندان ها)
  2. کاهش خطر مشکلات مربوط به عصب کشی (درمان ریشه) دندان های کناری
  3. افزایش زیبایی دندان های کناری (درمانی روی دندان های اطراف انجام نمی شود)
  4. افزایش قابلیت تمیز کردن سطوح کناری دندان های اطراف ایمپلنت تک دندانی
  5. کاهش حساسیت تماسی یا سرما و گرما در دندان های مجاور (به علت عدم تراش)
  6. مزایای روانی
  7. کاهش خطر از دست رفتن دندان پایه 
  8. حفظ ساختار استخوان ناحیه بی دندانی توسط ایمپلنت دندان جایگزین شده
 
مزایای دیگر ایمپلنت : 
 
بهبود ظاهر
 
ایمپلنت دندان مانند دندان طبیعی است و آن را همانند دندان خودتان احساس خواهید کرد. از طرفی چون به گونه ای طراحی شده که با استخوان ترکیب شود، به دندانی دائمی بدل خواهد شد.
 
 
بهبود گفتار

با وجود دندان مصنوعی با اتصالات ضعیف، مشکل در گفتار پیدا خواهید کرد. در حالی که ایمپلنت به دلیل ثابت بودن روی فک، به شما اجازه می دهد بدون هیچ نگرانی صحبت کنید.

غذا خوردن آسان

عمل جویدن غذا با دندان مصنوعی می تواند دشوار باشد. ایمپلنت مانند دندان طبیعی شماست و اجازه خواهد داد که خواراک تان را به راحتی و با خیال آسوده بجوید و میل کنید.

بهبود اعتماد به نفس

ایمپلنت دندان لبخند تان را به شما باز می گرداند و به شما کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.
 

بهبود سلامت دهان و دندان

در ایمپلنت دندان، نیازی به تراش دندان های کناری نیست. از آنجایی که دندان های کناری نقشی در ایمپلنت ندارند، بیشتر دندان های شما دست نخورده باقی می مانند؛ که این در بهداشت طولانی مدت دهان و دندان تاثیر گذار است.

دوام و ماندگاری

ایمپلنت های دندانی بسیار با دوام هستند و ساله ای زیادی ماندگار خواهند بود. با مراقبت خوب، حتی خیلی از ایمپلنت ها تا آخر عمر باقی می مانند.
 
 

پرسش های متداول: 
بسیاری از مردم می پرسند بهترین متخصص ایمپلنت کیست؟

بهترین متخصص ایمپلنت یک کلمه است اما یک دنیا خصوصیت پشت آن است. اولاً متخصص ایمپلنت باید به هردو فاز درمان یعنی جراحی و پروتز کاملا مسلط باشد. 

اما بهترین جراح ایمپلنت چه کسی است؟ 

حقیقت این است که جراحی جزو هنرهای دستی است. علاوه بربار علمی دانشگاهی و تئوری که لازم است جراح در درجه اول داشته باشد،باید استعداد خدادادی جراحی را در انگشتان خود داشته باشد مثل خوشنویسی یا نقاشی مثل مجسمه سازی. اما یک فارغ التحصیل هنر های زیبا الزاماً همیشه یک هنرمند زبر دست و مشهور هم نخواهد بود. پس بهترین متخصص ایمپلنت تا اینجا باید علاوه برپیشینه دانشگاهی، این هنر دست و این استعداد خدادادی را هم داشته باشد. 
 

اما فاکتور دیگری که برای بهترین متخصص ایمپلنت لازم است تجربه بالا است که کار نیکو کردن از پر کردن است. سابقه طولانی در درمان های ایمپلنت شرط مهمی است که تضمین می کند متخصص ایمپلنت قبلاً با انواع ریزه کاری ها پیچیدگی ها و مشکلات مختلف در کیس های گوناگون روبرو شده است و راه های مختلف را پیموده است چرا که متخصصین تمام رشته ها و نه فقط متخصص ایمپلنت بهر حال قسمتی از تجربه و کارآمدی خودرا با آزمون و خطا تکمیل می کنند. البته متخصص ایمپلنت در فاز جراحی باید از همان ابتدای کار با یک دیدگاه پروتزی جراحی اش را انجام دهد. 

اما در فاز بعدی درمان، متخصص ایمپلنت باید به درمان پروتز که در واقع از دیدگاه بیمار قسمت اصلی درمان ایمپلنت است، تسلط کافی داشته باشد. در این مرحله علاوه برپیشینه علمی و تجربه، دید فنی و ابتکار در ارایه طرح درمان مناسب برای هر بیمار خاص برای متخصص ایمپلنت لازم است. 

 

بطور کلی درمان ایمپلنت به دو صورت می تواند انجام شود:

١) هرکدام از دو مرحله جراحی و پروتز ایمپلنت توسط متخصص مربوطه انجام شود. یعنی جراحی توسط متخصص جراحی فک وصورت ویا متخصص جراحی لثه انجام شود و درمان پروتز توسط متخصص پروتز های دندانی. در این حالت مساله مهم این است که در این روش دو متخصص از نظر طرح درمان کلی ایمپلنت برای آن بیمار خاص اتحاد نظر و اتفاق سلیقه داشته باشند و متخصص جراح باید جراحی را بر اساس طرح درمان قبلی که متخصص پروتز تعیین کرده است انجام دهد. 
 

٢) هردو مرحله درمان ایمپلنت توسط یک متخصص یا ایمپلنتولوژیست یا دندانپزشک انجام شود که خود تسلط و تجربه کافی در هر دو مقوله جراحی و پروتز را داشته باشد. در اینجا متخصص ایمپلنت باید از همان ابتدا با دید پروتزی جراحی را به نحو احسن انجام دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.