برند ایمپلنت

قیمت ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت,برند ایمپلنت,ایمپلنت دندانی,ایمپلنت تهران,ایمپلنت

برند ایمپلنت

قیمت ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت,برند ایمپلنت,ایمپلنت دندانی,ایمپلنت تهران,ایمپلنت

راه حل هایی که طول عمر دندان را افزایش داده

راه حل هایی که طول عمر دندان را افزایش داده

با روکش کردن دندان ها و کاشت دندان با استفاده از ایمپلنت میتواند راه حلی مناسب برای افزایش طول عمر دندان هایی که از بین رفته اند باشد و تنها روشی است که از تحلیل استخوان  جلوگیری کرده و به نوعی باعث بازسازی ان شده .

افرادی که ایمپلنت میکارند میتوانند از آن به عنوان دندان طبیعی حس کنندو به همان صورت عمل کرده و هیچ تفاوتی وجود نداشته و بعداز گذاشتن ایمپلنت فرد میتواند به همان شیوه ی قبلی غذاهای مورد علاقه خود را بجود و از آن لذت ببرد و به همان رژیم غذایی سالم خود برگدد و به مانند دندان های طبیعی عمل کرده و شما به خوبی میتوانید مسواک بزنی و یا نخ دندان بکشید و مانند دندان های طبیعی مراقبت کرده تا طول عمر آن ها افزایش یابد.
مراجعات مکرر و پرداخت هزینه کاشت دندان
برای درمان و کاشت دندان باید به دفعات زیادی به دندانپزشکی مراجعه کرد تا به نتیجه مطلوب درمانی رسید و شاید نیاز باشد که به دکترهای متعددی مراجعه کنید و هر کدام از آن ها سهمی را برای درمان شما برآورده کنند و هر کدام از آن ها با توجه به کارایی که انجام میدهند هزینه ی جدایی را میگیرند تا درمان آن به اتمام برسد .

انجام ایمپلنت بدون جراحی کردن :
بعضی از متخصصین با توجه به تشخیصی که دارند فقط به باز کردن لثه پرداخته و نیازی به انجام جراحی نبوده و این کار باعث افزایش دادن سرعت در کاشت شده و درد و عوارض کمتری را نیز در بر داشته و از تحلیل رفتن استخوان نیز جلوگیری شده و نیازی به پیوند زدن استخوان و هزینه های پیوند استخوان نداشته و درمان در مدت زمان کمتر و کوتاه تری انجام گرفته و بافت زیرین لثه و سطح استخوان دست کاری نشده .
یکی از بزرگترین سوالات بیماران در جلسات مشاوره ای هزینه کاشت دندان ایمپلنت است همانگونه که سوال رایج مردم بوده و نگران قیمت ها هستید و باید دانست که با توجه به متغیر   بودن شرایط هر کسی هزینه ی ایمپلنت و نوع آن متفاوت بوده و باید برای انجام ان با مشاوره گرفتن از متخصصان این استرس را کاهش داده .

از سال های خیلی دور بشر همواره در پی جایگزینی دندان های از دست رفته ی خود بوده است و این کار را به صورت کاشت دندان در حال حاضر مشاهده می کنیم. قومی به اسم اتروسکان ها وجود داشت که در ایتالیا زندگی می کردند که این افراد برای ساخت دندان مصنوعی از استخوان های گاوههای نر استفاده می کردند و گروه دیگری از نژادها به نام ” مایان” از دندان های مصنوعی ای از جنس صدف که جایگزین دندان های ثنایای از بین رفته استفاده می شد. در زمان های قدیم خیلی از این اتودها برای کاشت دندان انجام گرفت که شروع آن از قرن 19 ام بود و از جمله ی آنها می توان به کاشت دندان در دهان یکی دیگر بود و بعد آن را در دهان کسی دیگر می گذاشتند که با این کار بیماری های عفونی را زیاد می شد و این بیماری عواقب جدی ای در پیش داشت . و از موارد دیگر این تجربه های شکست خورده می توان به کاشت دندان هایی از جنس چینی ، نقره ، سرب، طلا و چینی اشاره کرد که از این موارد ، نتیجه ی مناسبی دریافت نکرده اند و بعدها در قرن بیستم میلادی در سال 1931 (م) ، یکی از کشفیاتی که توسط یکی از دکترهای آن زمان این بود که از آلیاژ “ویتالیوم ” برای ساخت ایمپلنت و دندان های مصنوعی استفاده می شد و در این قرن در سال 1947 یکی از دیگر از کاشف ها توانست ماده ای از فلز تانتالیوم آلیاژی به دست آورد که برای این کار مورد استفاده قرار می گرفت و بعدها در همین سال ها و در این دوره آلیاژ هایی از جنس کروم و کبالت نیز اختراع گردید.
ایمپلنتولوژی یک علم در شاخه های علمی می باشد ، که در این علم تیم های تحقیقاتی زیادی شکل گرفتند که این تحقیقات نشان دهنده ی اهمیت دادن به مبحث کاشت دندان در حال حاضر نیز می باشد و از جمله ی این تیم ها تیم تحقیقاتی سوئد بود که در این مورد اطلاعات زیادی را به دست آوردند. این تیم به دست یک جراح ارتوپد اداره می شد که آنها به طور میکروسکوبی در مورد بافتهای دندانی کار می کردند که روی یک خرگوش ،که با پیوند آن به استخوان ران ایجاد می گردد که بعد از مدتی این استخوان ران پیوند خوب و مناسبی با استخوان داشت که از آلیاژ تیتانیوم به دست می آمد.این رخداد مهم در علم کاشت دندان ” اوسینتگریشن”گرفت. به طور کل ایمپلنت جایگزین ریشه دندان می گردد و در این جایگزینی به استخوان چفت شده ومحکم می شود که در اتصال هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی گردد و می توان گفت که این ایمپلنت ها هیچ فرقی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کیفیت با دندان طبیعی ندارد و این دندان می تواند هم محکم و هم کار دندان قبلی را به خوبی انجام میدهد. اما در مواردی نمی توان را آن را درست کرد خیلی خوب چفت کرد که باید با ایجاد تعدادی دیگر از ایمپلنت های دیگر این مشکل را برطرف نمود.

از لحاظ ظاهر ی هم می توان گفت دندان ایمپلنت و کاشته شده زیبایی دندان طبیعی و قبلی را دارد و با کاشت دندان شما می توانید جذابیت و زیبایی خود را حفظ کنید و از لحاظ ظاهری هیچ مشکلی نداشته باشید. این روش کاشت دندان هیچ گونه عوارضی را ایجاد نمی کند و از لحاظ کیفیت هم در حد عالی می باشد. مزایای زیادی در این نوع وجود دارد که از جمله ی آن می توان به ” به حالت عادی برگشتن فک ، جلوگیری از آسیب رسیدن به دندان های مجاور، تحرک ناپذیری (اذیت نکردن آن در دهان و جا به جا نشدن آن )، کم کردن درد دندان ، فیکس بودن و از ایجاد دردسرهای بعدی جلوگیری کردن ، اشاره کرد.فلز تیتانیوم تا کنون از مزیتهایی برخوردار می باشد که با واسطه ی اتصال و پیوند بیولوژیکی با استخوان خیلی از مشکلات استخوانی و بیماری های زیادی را بهبود بخشیده است.
اشار شد که ایمپلنت از تحلیل رفتن دندان جلوگیری می کند که از جمله ی آنها می توان به جلوگیری از تحلیل رفتن اسخوان فک اشاره کرد و به مرور وقتی کاشت دندان صورت میگیرد که استخوان آن ناحیه را قوی می کند و جا می افتد . که با کشیدن دندان بعد از آن بلافاصله بهتر است از کاشت دندان غافل نشویم تا بعدها مجبور نشویم که مدت زمان زیادی را منتظر درست شدن فک و استخوان های صورت خود باشیم و این عمل با زودتر انجام شدن به نتیجه ی دل خواه می رسد.
عملکرد دندان های ایمپلنت و کاشته شده را می توان به گونه توصیف نمود که ایمپلنت دندانی با استخوان فک به راحتی وصل می گردد و یکی از کارهای مهم و اساسی در کاشت دندان می باشد و در این مورد می توان گفت که با اتصال قوی استخوان و پوشش دهی اطراف و کل آن را استفاده های دیگر از آن کرد که خیلی از بیماران را درمان کرده و استفاده ی فراوانی دارد. در روی ایمپلنت شیار هایی بر روی سطوحش وجود دارد که این شیار ها می تواند که این شیار ها در استخوان فک پیچ میگردد و با گذشتن مدت زیادی این این ایمپلنت با افزایش توده ی استخوانی بیشتر دندان محکم تر می شود و بخش تاج آن را به صورت دندان طبیعی درست کرد.
ایمپلنت در می توان تعداد کارگذاری ایمپلنت بستگی به جایگاه دندان و تراکم آن دارد ولی عموماً وجود یک ایمپلنت برا ی یک دندان از دست رفته کافی است.
کاشت دندان برای چه افرادی مناسب است؟ کاشت دندان برای افرادی که دارای سلامت عمومی کاملی باشند که در این صورت اگر هم فرد مورد نظر سیگاری و یا معتاد به مشروبات الکلی داشته باشد ، نتیجه ی خوبی یقیناً از کاشت دندان نخوذاهند گرفت زیرا هم پلاکت های دندان و هم بافت های لثه از بین رفته و کم کم نابود می گردد و تحلیل می شوند. بیشتر دندانپزشکان از انجام ایمپلنت و کاشت دندان برای افراد سیگاری و کسانی که در کل از دود استفاده می کنند ، خودداری می کنند.

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.