برند ایمپلنت

قیمت ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت,برند ایمپلنت,ایمپلنت دندانی,ایمپلنت تهران,ایمپلنت

برند ایمپلنت

قیمت ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت,برند ایمپلنت,ایمپلنت دندانی,ایمپلنت تهران,ایمپلنت

مراقبت از دندان مصنوعی

مراقبت از دندان مصنوعی

افرادی که از دندان مصنوعی به جای دندان طبیعی استفاده می کنند باید از آن مانند دندان طبیعی مراقبت نمایند. دندان مصنوعی باید همیشه تمیز باشد در غیر اینصورت  ممکن است عفونت هایی را در دهان ایجاد کند. این عفونت های برفک دهان نامیده می شود.

دندان مصنوعی را معمولا می توان از دهان خارج نمود بنابراین برای مراقبت و نگهداری از آن ها باید نکاتی را در نظر گرفت.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که دندان مصنوعی باید هر روز با مسواک کاملا شسته شود. در شستن دندان های مصنوعی نباید از خمیر دندان استفاده نمود و باید از مایع ظرفشویی استفاده شود. بعد از شستن دندان آن را به طور کامل با آب شستشو داده تا اثری از مایع ظرفشویی به جای نماند.

نکته دیگر اینکه لثه ها و زبان بعد از خارج کردن دندان مصنوعی باید با مسواک نرم کاملا شسته شود. در این زمان باید لثه ها با انگشت ماساژ داده شود بعد دندان در جای خود قرار بگیرد.

شب ها هنگام خواب دندان مصنوعی باید از دهان خارج شده و در آب یا آب نمک قرار داده شود. قرار گرفتن دندان مصنوعی در آب داغ یا هوای خشک باعث خراب شدن آن می شود.

گاهی اوقات برای دندان مصنوعی مشکلاتی پیش می آید که حتما باید به پزشک مراجعه نمود. یکی از این مشکلات شل شدن دندان های مصوعی در دهان است یا برعکس دندان به لثه فشار وارد کند. یا اگر دندان مصنوعی باعث زخم شدن و یا برجسته شدن لثه شود و یا اینکه فرد نتواند با آن غذا بخورد. یکی از موارد دیگر شکسته شدن دندان مصنوعی است که این حالت ممکن است برای لثه مشکل به وجود بیاورد.

افرادی که از دندان مصنوعی استفاده می کنند باید در نگهداری ان بسیار دقیق باشند تا به مشکلی برنخورند.

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.